Een bedrijfsevenement organiseren in Amsterdam

Als u de organisatie voor een bedrijfsevenement in Amsterdam op zich neemt, wilt u dat u op de dag van uw bedrijfsevenement alle organisatie goed heeft voorbereid en rustig uw gasten kunt ontvangen. Die voorbereiding bestaat onder andere uit het vinden van een geschikte bedrijfsevenement locatie in Amsterdam en het inplannen van uw programma op de juiste datums.

Hiernaast is deelnemersregistratie, marketing en communicatie een tijdrovend en belangrijk onderdeel van uw voorbereiding. Steeds meer organisatoren organiseren hun bedrijfsevenement online op het internet. U kunt dan uw uitnodigingen, betalingen en berichten naar deelnemers in een aantal klikken uitvoeren. Zo wint u veel efficientie.

Aanmelder.nl is een webproduct dat zorgt dat u zelf online uw deelnemersregistratie en marketing kunt uitvoeren.

draaiboek bedrijfsevenement

Online deelnemersregistratie voor bedrijfsevenement

Online deelnemersregistratie houdt in dat uw aanmeldformulier digitaal wordt ingevuld door elke deelnemer. Deelnemers krijgen dan direct een registratie bevestiging en indien nodig een betalingsbevestiging. Bij een betaald bedrijfsevenement is het zeer tijdsbesparend om naast online deelnemersregistratie ook online betalingen te accepteren. Deze diensten zijn bij aanmelder.nl heel simpel gemaakt. Hiernaast betaalt u geen vaste kosten voor deelnemersregistratie bij aanmelder.nl.

Online deelnemersregistratie voor bedrijfsevenement online opstellen >

venue in Amsterdam voor bedrijfsevenement

Deelnemers registreren voor mijn bedrijfsevenement, hoe begin ik?

Bij aanmelder.nl kunt u letterlijk in 10 minuten een evenement zoals een bedrijfsevenement online opzetten. U maakt dan een online aanmeldformulier aan met daarin de vragen die u wilt stellen aan deelnemers. Vervolgens gaat de online deelnemersregistratie helemaal vanzelf en heeft u geen omkijken meer. Op elk moment kunt u de stand van uw deelnemersregistratie inzien, zodat u weet welke deelnemers zich registreren en hoeveel deelnemers u kunt verwachten.

Deelnemers registreren voor mijn bedrijfsevenement, hoe begin ik? online opstellen >

deelnemersregistratie in Amsterdam

Voordelen van online deelnemersregistratie voor bedrijfsevenement

Online deelnemersregistratie bespaart u 20 uur registratie werk per 100 deelnemers. Dit is de tijd die u normaal besteedt aan deelnemersregistratie met de hand of via bijvoorbeeld Excel. Hiernaast krijgt u met online deelnemersregistratie alle registratie informatie handig in lijsten en overzichten die altijd up-to-date zijn. Ook kunt u eenvoudig uitnodigingen, herinneringen en enquetes sturen naar alle deelnemers die zich geregistreerd hebben voor uw bedrijfsevenement in Amsterdam.

Voordelen van online deelnemersregistratie voor bedrijfsevenement online opstellen >

aanmelden bedrijfsevenement in Amsterdam

Online deelnemersregistratie en online betalingen

De combinatie van online betalingen, via bijvoorbeeld iDEAL of credit card, en online deelnemersregistratie is heel krachtig voor congressen en workshops. U ziet in een oogopslag welke deelnemers hebben geregistreerd en op welke manier zij hebben betaald. Zo houdt aanmelder.nl uw financiele administratie bij.

Deelnemersregistratie en communicatie

Als deelnemers zich online registreren via online deelnemersregistratie kunt u uw voordeel doen door ook uw deelnemers direct groepsberichten te sturen met aanmelder.nl. Groepsberichten worden aan alle deelnemers gestuurd omdat door online deelnemersregistratie bekend wat de e-mailadressen van uw deelnemers zijn. Zo maakt online deelnemersregistratie dus ook snelle marketing van uw congres of workshop mogelijk.

Hiernaast is online deelnemersregistratie de manier om uw deelnemers te laten zien dat uw evenement professioneel omgaat met de organisatie. Geautomatiseerde deelnemersregistratie zorgt er voor dat deelnemersgegevens niet verloren gaan en dat geregistreerde deelnemers altijd een badge vinden bij binnenkomst. Zo is online deelnemersregistratie een voordeel voor zowel de organisator als de deelnemers van een congres of workshop.

Online deelnemersregistratie en online betalingen online opstellen >

bedrijfsevenement inschrijven in Amsterdam

Deelnemersregistratie voor bedrijfsevenement in Amsterdam

Het online bedrijfsevenement organiseren van deelnemersregistratie zorgt ervoor dat deelnemers zich online aanmelden op uw aanmeldformulier. U heeft geen omkijken meer naar de deelnemersregistratie van uw bedrijfsevenement op deze manier. Ook alle bevestigings e-mails naar deelnemers kunt u op deze manier snel online bedrijfsevenement organiseren. Deze worden direct verstuurd na een aanmelding van een deelnemer. Zo zijn uw deelnemers goed op de hoogte van uw bedrijfsevenement in Amsterdam.

Deelnemersregistratie voor bedrijfsevenement in Amsterdam online opstellen >

registratie en ticketing voor bedrijfsevenement

Bedrijfsevenement organiseren in andere steden

U kunt uw bedrijfsevenement natuurlijk ook in een andere stad organiseren. Denk aan: Bedrijfsevenement organiseren in Zoetermeer, Bedrijfsevenement organiseren in Den Haag, Bedrijfsevenement organiseren in Tilburg, Bedrijfsevenement organiseren in Zaanstad, Bedrijfsevenement organiseren in Leiden, Bedrijfsevenement organiseren in Zwolle, Bedrijfsevenement organiseren in Groningen, Bedrijfsevenement organiseren in Utrecht,

Andere evenementen in Amsterdam

Amsterdam is een bruisende stad. Wellicht heeft u interesse om ook andere evenementen te organiseren in Amsterdam, zoals: Cursus organiseren in Amsterdam, Expositie organiseren in Amsterdam, Presentatie organiseren in Amsterdam, Workshop organiseren in Amsterdam, Klantendag organiseren in Amsterdam, Activiteit organiseren in Amsterdam, Bijeenkomst organiseren in Amsterdam, Tentoonstelling organiseren in Amsterdam,