Draaiboek samenstellen voor bruiloft in Maastricht
* Stel een draaiboek samen waarin je per kolom opneemt:
* tijd, plaats in Maastricht, activiteit/programmaonderdeel, verantwoordelijke voor dat onderdeel en/of betrokken leverancier. Houd ruimte voor aantekeningen.
* Stel een lijst op met alle mensen die meewerken aan het evenement, vermeld hierbij de telefoonnummers en stuur die naar alle medewerkers
* Houd tenminste een keer een operationele vergadering waarbij het organisatieteam en alle leveranciers aanwezig zijn.
Draaiboek samenstellen voor bruiloft in Maastricht online opstellen >
Bedankje voor uw bruiloft
Na afloop van uw bruiloft in Maastricht is het attend om de communicatie met deelnemers warm te houden. De volgende presentjes kunnen hierbij helpen:
* Stuur bedankbrieven aan sprekers, artiesten, leveranciers, etc
* Stuur een herinnering aan de gasten (bijvoorbeeld een foto-impressie van het evenement)
* Stel een persbericht op en stuur dat naar (lokale) redacties van verschillende media.
* Werk het draaiboek bij voor een volgende keer
* Maak een financieel eindverslag
* Maak een verslag van het evenement voor het personeelsblad of de externe nieuwsbrief.
Bedankje voor uw bruiloft online opstellen >
Uitnodigen invites uitnodiging
Als u een bruiloft organiseert dan wilt u waarschijnlijk ook een heel aantal deelnemers uitnodigen, bijvoorbeeld uit Maastricht. Met aanmelder.nl kunt u eenvoudig e-mail uitnodigingen sturen via de email. Deze e-mail invites komen in de mail van uw genodigden en zijn direct zichtbaar en hoeven dus niet geopend te worden. Met deze online uitnodigingen bereikt u makkelijk en goedkoop uw doelgroep. Eigenlijk zijn het grote event mailings. Hiermee wordt eventmarketing en andere marketing voor bruiloft erg simpel.
De uitnodiging is een speciale HTML email waarin uw uitnodiging in Word of Powerpont direct omgezet wordt naar html mail. Deelnemers kunnen met 1 klik op uw aanmeldformulier komen of op andere online forms die u voor uw evenement gemaakt heeft. U hoeft hiervoor niet te kunnen werken met afdrukken samenvoegen of met mail merge.
Uitnodigen invites uitnodiging online opstellen >
Overzichtelijke deelnemers en aanmeld database
Al uw aanmeldingen voor bruiloft komen op een centrale database lijst van onze server binnen. Zo hoeft u nooit meer op zoek in excel lijsten of andere deelnemerslijsten om te zien of uw gast, cursist of deelnemer aangemeld is. Omdat u op deze manier veel verwarring voorkomt kunt u direct veel besparen. Uw deelnemerslijst is ook een soort online adresboek. Een adressenlijst voor uw evenement. Sommige van de gebruikers van aanmelder.nl gebruiken deze adressen database als een CRM voor events zoals bruiloft. CRM applicatie voor events zijn op die manier eenvoudig te vervangen door het gebruik van aanmelder.nl
Overzichtelijke deelnemers en aanmeld database online opstellen >
Huisstijl event styling, vormgeving uiterlijk logo kleur
De huisstijl van uw bruiloft is van het grootste belang voor de uitstraling van uw bruiloft. Als deze uitstraling niet bij Maastricht past of bij u dan zullen uw deelnemers of bezoekers niet snel naar uw event komen. Evenementen met de juiste huisstijl hebben wat dat betreft een streepje voor. Met aanmelder.nl kunt u uw huisstijl goed doorzetten in uw online aanmeldformulier en uw registratie website en formulieren. Uw event logo en uw bedrijfslogo kunt u eenvoudig in JPEG, JPG of PNG op onze website zetten. Daarmee heeft u direct de juiste uitstraling, kleuren, pallet, en brand voor uw evenement.
Huisstijl event styling, vormgeving uiterlijk logo kleur online opstellen >
Bruiloft organiseren in andere steden
U kunt uw bruiloft natuurlijk ook in een andere stad organiseren. Denk aan: Bruiloft organiseren in Amerongen, Bruiloft organiseren in Eindhoven, Bruiloft organiseren in Zwolle, Bruiloft organiseren in 's-Hertogenbosch, Bruiloft organiseren in Tilburg, Bruiloft organiseren in Zaanstad, Bruiloft organiseren in Assen, Bruiloft organiseren in Alkmaar,
Andere evenementen in Maastricht
Maastricht is een bruisende stad. Wellicht heeft u interesse om ook andere evenementen te organiseren in Maastricht, zoals: Bijeenkomst organiseren in Maastricht, Congres organiseren in Maastricht, Activiteit organiseren in Maastricht, Tentoonstelling organiseren in Maastricht, Expositie organiseren in Maastricht, Team-building organiseren in Maastricht, Lezing organiseren in Maastricht, Productpresentatie organiseren in Maastricht,