Een business meeting organiseren in Amsterdam

Als u de organisatie voor een business meeting in Amsterdam op zich neemt, wilt u dat u op de dag van uw business meeting alle organisatie goed heeft voorbereid en rustig uw gasten kunt ontvangen. Die voorbereiding bestaat onder andere uit het vinden van een geschikte business meeting locatie in Amsterdam en het inplannen van uw programma op de juiste datums.

Hiernaast is deelnemersregistratie, marketing en communicatie een tijdrovend en belangrijk onderdeel van uw voorbereiding. Steeds meer organisatoren organiseren hun business meeting online op het internet. U kunt dan uw uitnodigingen, betalingen en berichten naar deelnemers in een aantal klikken uitvoeren. Zo wint u veel efficientie.

Aanmelder.nl is een webproduct dat zorgt dat u zelf online uw deelnemersregistratie en marketing kunt uitvoeren.

aanmelden business meeting in Amsterdam

Programma voor business meeting in Amsterdam

Voor uw business meeting heeft u een (meerdaags) programma gemaakt dat aansluit op uw wensen. Dit programma voor uw business meeting wilt u goed communiceren naar uw deelnemers in Amsterdam. Met aanmelder.nl kunt u uw programma op uw business meeting-website plaatsen, zodat genodigden het tijdens de registratie en bij bevestiging direct te zien krijgen. Uw programma is ook altijd up-to-date, zodat wijzigingen direct doorkomen bij deelnemers. Bij uw business meeting-programma plaatst uw ook uw business meeting-locatie in Amsterdam. Zo weten uw deelnemers waar ze terecht kunnen.

Programma voor business meeting in Amsterdam online opstellen >

deelnemers business meeting

Checklist voor business meeting in Amsterdam

Voor een goede voorbereiding van uw business meeting is het handig om van deze checklist gebruik te maken. Voor aanvang van uw business meeting zijn de volgende voorbereiding nodig:

* Formuleer je idee

* Ga na wat de aanleiding van het evenement is.

* Onderzoek de haalbaarheid

* Definieer vervolgens de doelstellingen van het evenement

* Stel het beschikbaar budget vast.

* Bepaal de vorm ofwel het soort evenement

* Benoem de aard of het karakter van het evenement

* Maak een profiel van de gasten.

Checklist voor business meeting in Amsterdam online opstellen >

draaiboek business meeting

Checklist voor business meeting in Amsterdam

Voor een goede voorbereiding van uw business meeting is het handig om van deze checklist gebruik te maken. Voor de samenstelling van uw business meeting organisatieteam zijn de volgende voorbereiding nodig:

* Zoek mensen van verschillende afdelingen en leeftijden.

* Stel de hoofdverantwoordelijke aan.

* Stel de budgetverantwoordelijke aan

* Definieer de taken van de overige leden.

* Regel compensatie voor de leden van het team in verband met het bezoeken van een locatie, een afspraak met een cateraar, etc.

* Maak afspraken over het volbrengen van opgedragen taken.

* Stel deadlines.

Checklist voor business meeting in Amsterdam online opstellen >

uitnodiging business meeting

Uitbesteden business meeting in Amsterdam

U kunt ervoor kiezen om de organisatie van uw business meeting in Amsterdam uit te besteden. De volgende overwegingen spelen een rol:

* Bedenk of er intern genoeg tijd vrij te maken is om het evenement te organiseren

* Ga na of het budget het toelaat om de organisatie (van bepaalde programmaonderdelen) uit te besteden

* Onderzoek of er genoeg kennis en ervaring in huis is om het evenement zelf te organiseren

* Vraag je af of jouw bedrijf de organisatorische en financiële risico's kan dragen.

Uitbesteden business meeting in Amsterdam online opstellen >

business meeting organiseren

Leveranciers inschakelen voor business meeting in Amsterdam

Bij een groot evenement zoals een business meeting kan het nuttig zijn om voor de dag zelf leveranciers uit Amsterdam in te schakelen. Houd hierbij rekening met het volgende:

* Vraag referenties van leveranciers en check deze.

* Bezoek beurzen, lees (vak)tijdschriften en zoek op internet.

* Maak afspraken voor oriëntatiegesprekken met leveranciers.

* Vraag verschillende offertes aan

* Stel een contract op en vraag naar leveringsvoorwaarden.

* Stel een begroting op.

Leveranciers inschakelen voor business meeting in Amsterdam online opstellen >

venue in Amsterdam voor business meeting

Business meeting organiseren in andere steden

U kunt uw business meeting natuurlijk ook in een andere stad organiseren. Denk aan: Business meeting organiseren in Rotterdam, Business meeting organiseren in Ankeveen, Business meeting organiseren in Dordrecht, Business meeting organiseren in Eindhoven, Business meeting organiseren in Ede, Business meeting organiseren in Amerongen, Business meeting organiseren in Almere, Business meeting organiseren in Nijmegen,

Andere evenementen in Amsterdam

Amsterdam is een bruisende stad. Wellicht heeft u interesse om ook andere evenementen te organiseren in Amsterdam, zoals: Tentoonstelling organiseren in Amsterdam, Klantendag organiseren in Amsterdam, Seminar organiseren in Amsterdam, Bedrijfsevenement organiseren in Amsterdam, Vrijgezellenfeest organiseren in Amsterdam, Meeting organiseren in Amsterdam, Beurs organiseren in Amsterdam, Congres organiseren in Amsterdam,