Overzichtelijke deelnemers en aanmeld database
Al uw aanmeldingen voor bedrijfsuitje komen op een centrale database lijst van onze server binnen. Zo hoeft u nooit meer op zoek in excel lijsten of andere deelnemerslijsten om te zien of uw gast, cursist of deelnemer aangemeld is. Omdat u op deze manier veel verwarring voorkomt kunt u direct veel besparen. Uw deelnemerslijst is ook een soort online adresboek. Een adressenlijst voor uw evenement. Sommige van de gebruikers van aanmelder.nl gebruiken deze adressen database als een CRM voor events zoals bedrijfsuitje. CRM applicatie voor events zijn op die manier eenvoudig te vervangen door het gebruik van aanmelder.nl
Overzichtelijke deelnemers en aanmeld database online opstellen >
Huisstijl event styling, vormgeving uiterlijk logo kleur
De huisstijl van uw bedrijfsuitje is van het grootste belang voor de uitstraling van uw bedrijfsuitje. Als deze uitstraling niet bij Utrecht past of bij u dan zullen uw deelnemers of bezoekers niet snel naar uw event komen. Evenementen met de juiste huisstijl hebben wat dat betreft een streepje voor. Met aanmelder.nl kunt u uw huisstijl goed doorzetten in uw online aanmeldformulier en uw registratie website en formulieren. Uw event logo en uw bedrijfslogo kunt u eenvoudig in JPEG, JPG of PNG op onze website zetten. Daarmee heeft u direct de juiste uitstraling, kleuren, pallet, en brand voor uw evenement.
Huisstijl event styling, vormgeving uiterlijk logo kleur online opstellen >
Online deelnemersregistratie voor bedrijfsuitje
Online deelnemersregistratie houdt in dat uw aanmeldformulier digitaal wordt ingevuld door elke deelnemer. Deelnemers krijgen dan direct een registratie bevestiging en indien nodig een betalingsbevestiging. Bij een betaald bedrijfsuitje is het zeer tijdsbesparend om naast online deelnemersregistratie ook online betalingen te accepteren. Deze diensten zijn bij aanmelder.nl heel simpel gemaakt. Hiernaast betaalt u geen vaste kosten voor deelnemersregistratie bij aanmelder.nl.
Online deelnemersregistratie voor bedrijfsuitje online opstellen >
Deelnemers registreren voor mijn bedrijfsuitje, hoe begin ik?
Bij aanmelder.nl kunt u letterlijk in 10 minuten een evenement zoals een bedrijfsuitje online opzetten. U maakt dan een online aanmeldformulier aan met daarin de vragen die u wilt stellen aan deelnemers. Vervolgens gaat de online deelnemersregistratie helemaal vanzelf en heeft u geen omkijken meer. Op elk moment kunt u de stand van uw deelnemersregistratie inzien, zodat u weet welke deelnemers zich registreren en hoeveel deelnemers u kunt verwachten.
Deelnemers registreren voor mijn bedrijfsuitje, hoe begin ik? online opstellen >
Voordelen van online deelnemersregistratie voor bedrijfsuitje
Online deelnemersregistratie bespaart u 20 uur registratie werk per 100 deelnemers. Dit is de tijd die u normaal besteedt aan deelnemersregistratie met de hand of via bijvoorbeeld Excel. Hiernaast krijgt u met online deelnemersregistratie alle registratie informatie handig in lijsten en overzichten die altijd up-to-date zijn. Ook kunt u eenvoudig uitnodigingen, herinneringen en enquetes sturen naar alle deelnemers die zich geregistreerd hebben voor uw bedrijfsuitje in Utrecht.
Voordelen van online deelnemersregistratie voor bedrijfsuitje online opstellen >
Bedrijfsuitje organiseren in andere steden
U kunt uw bedrijfsuitje natuurlijk ook in een andere stad organiseren. Denk aan: Bedrijfsuitje organiseren in Den Haag, Bedrijfsuitje organiseren in Arnhem, Bedrijfsuitje organiseren in Amersfoort, Bedrijfsuitje organiseren in Eindhoven, Bedrijfsuitje organiseren in Amsterdam, Bedrijfsuitje organiseren in Zaanstad, Bedrijfsuitje organiseren in Enschede, Bedrijfsuitje organiseren in Ankeveen,
Andere evenementen in Utrecht
Utrecht is een bruisende stad. Wellicht heeft u interesse om ook andere evenementen te organiseren in Utrecht, zoals: Lezing organiseren in Utrecht, Conference organiseren in Utrecht, Meeting organiseren in Utrecht, Seminar organiseren in Utrecht, Business meeting organiseren in Utrecht, Bruiloft organiseren in Utrecht, Evenement organiseren in Utrecht, Activiteit organiseren in Utrecht,